sobota, 25 czerwca 2011

śmietankowa czekolada

Widziane wczoraj wieczorem z mojego punktu obserwacyjnego niebo było niesamowite. Takie chmurska zwiastują jednak niestety zazwyczaj zmianę pogody i dziś niebo zasnuło sie ponurą szarością. I leje... no przeciez lato mamy, prawda? Nie poddając sie ponuremu nastrojowi przybiegłam pokazać Wam nową opaskę z kwiatową dekoracją. Wykorzystałam w niej przekładaną z miejsca w miejsce [od dawna już] cudną gipiurową koronkę. Całość śmietankowo-czekoladowa... z tiulem i satyną i taftą i perłami... Na ciemnych włosach wygląda niesamowicie, bo na pierwszy rzut oka widać tylko jasne elementy...

14 komentarzy:

  1. W końcu nie wytrzymałam! Musze napisać. Dzieło sztuki po prostu! Cudne są wszystkie bez wyjątku Twoje dziełka.

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja :) uwielbiam Twoje opaski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! A ja z tych ciemnowłosych właśnie i już sobie to nawet zwizualizowałam na głowie mej:)
    Ale taki stylowy gadżet we włosach zobowiązuje jednak i musiałabym połowę garderoby wymienić...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny efekt osiągnęłaś! A kolory od razu skojarzyły mi się z cappucino pod pierzynką z bitej śmietany :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta daaaaaaaaaaaam, jestem i ja :D Jak mi się tylko co konkretnego w sprawie opaski uwidzi to będę dawać znać. A póki co - lecę oglądać bloga w poszukiwaniu inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No wprost prześliczne,naprawdę napatrzeć się nie mogę!!!!
    Profesjonalistka w każdym calu;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Floro, a zrobiłabyś raz coś beznadziejnego tak żeby można było jakiś konstruktywnie złośliwy komentarz napisać?:>:D:D
    Śliczna praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała - uwielbiam to połączenie kolorów...

    OdpowiedzUsuń