poniedziałek, 5 lipca 2010

dawno...

... oj dawno mnie tu nie było. Zamieszanie przed zakończeniem roku szkolnego i związane z początkiem wakacji niczego nie ułatwiało. A już skupienia na pracy to już wręcz nie umożliwia wcale. Na dodatek przyplątały się atrakcje w postaci kapania z nosa i oczu, kaszlu i innych takich, które zmniejszają się na szczęście po antyhistaminowych prochach. A ja raczej nigdy aż tak nie byłam alergiczna... ehhh.... No, ale dość marudzenia... czas na pokaz zdjęć, już archiwalnych...
W ramach podziękowania od dzieci i rodziców klasy 4 A (średnia klasy 5.09, 22 świadectwa z paskiem na 30 uczniów, nagrody i wyróżnienia w konkursach spisane maczkiem na dwóch stronach A4) był elegancki prezent i kartka (zrobiona według mapki z art piaskownicy) z życzeniowym wpisem dzieci. Częścią prezentu było też pudełko w kropeczki wraz z zawartością w czekoladowych kolorach (ceramika, lawa brązowa, muszla tęczowa, kuleczki granatów, srebro)... Mam nadzieję, że się Pani A. podobały....




Podglądając licznik odwiedzin wiem, że codziennie w odwiedziny wpada do mnie około 300 osób... ;-))).... Wszystkim tu zaglądającym dziekuję serdecznie za wszelakie komentarze zostawione pod moimi postami, w których odnosicie się do tego o czym piszę i co pokazuję. To dla mnie najbardziej namacalny dowód na to, że to co robię podoba się i że warto dalej poświęcać swój czas, by zamieszczać kolejne wpisy i dzielić się swoją twórczością. Tak naprawdę to właśnie komentarze sprawiają, że blog żyje i nie mam wrażenia, że piszę tylko sobie a muzom. Sprawiają, że chce się dalej pracować i tworzyć i pokazywać.
Miłego dnia wam życzę!!

12 komentarzy:

  1. oszzzz Ty ale prezent cudniasty!!!
    Cieszę się ,że się Florciu pojawiłąś i mam nadzieję ,iż znajdziesz więcej czasu na swoje twory **

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ten naszyjnik pięęęękny...!

    OdpowiedzUsuń
  3. naszyjnik cudny! cudniasty!!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne te "korale", moje ulubione kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie dostać taki prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  6. noo:) wreszcie doczekałam się nowego posta..uwielbiam te zestawy kolorystyczne i kropeczki :)Pozdrawiam Cię Flora ze słonecznego Narola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj żyje, stęskniłam się za Tobą :) A pudełeczko z zawartością śliczne. Całusy.

    OdpowiedzUsuń
  8. achhhh!!!! cudny komplet! Wszystko takie eleganckie, wysmakowane, przemyślane, dopasowane...

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, naszyjnik bardzo smakowity :) Na pewno się pani spodobał, bo jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. oooooooooooo czyli do komplety. Uwielbiam Twoje ceramiczna naszyjniki,masz niesamowitą wyobraźnię

    OdpowiedzUsuń