niedziela, 9 maja 2010

zabawy...

... fakturą, teksturą, kolorem... całkiem mi się podobają...


9 komentarzy:

  1. zapierają dech... zaduma nad naturą... ale szczęsnie mamy, że żyjemy w takim cudnym świecie...

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudne powstały kompozycje.
    Jakich narzędzi użyłaś przy kwiatku jabłoni?

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie właśnie.. kwiat jabłoni po przeróbce jest rewelacyjny! przed przeróbką też :) natura jest piękna w maju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się najbardziej podoba kwiat jabłoni

    OdpowiedzUsuń
  5. HA! ten różowy to nie kwiat jabłoni... kto zgadnie co to?

    OdpowiedzUsuń
  6. mi to wiśnie przypomina ,ale ja się nie znam ... ;) Piękne fotki i gadaj mi tu szybko co za program ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. a może brzoskwinia! jak nie to pewnie wilczomlecz
    zdradż tajemnice obróbki

    OdpowiedzUsuń
  8. tak tak to brzoskiwniowy kwiatek.
    A obrabiane w corelu... ;-) poprzez nadanie tekstury.

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm. chyba pora corela zainstalować:) piękne fotki:)

    OdpowiedzUsuń