czwartek, 11 marca 2010

11/31 już czwartek...

Życie i czas pędzą niemiłosiernie... dopiero był poniedziałek, już czwartek, ehh... Dopiero styczeń, już połowa marca. Moje rówieśnice stają się babciami, a tak niedawno rodziłyśmy pierwsze dzieci. Jeszcze co prawda zima i wiosenny nastrój dopiero zaczyna się udzielać, a już wypadałoby pomyśleć o lecie i o planach na wakacje. W zabawie w skojarzenia wakacyjne - zamykam oczy i widzę... turkusowe morze --> plaża--> ciepła woda--> deska surfingowa (a nawet dwie, do pary)... i w ten, pokrętny może, sposób pojawił się pomysł na kolczyki ;-))))). Materiały wepchnęły mi się same w ręce, w dwóch słowach opowiedziałam i koraliki podrzuciłam Anecie , a ona zręcznymi łapkami ukręciła loopiki. Dziekuję Anet!
p.s. wiem... oczka bigli nie zamknięte, ale w trakcie zdjęć przekładałam i tak już zostało... ;-))) znaczy teraz już jest poprawione, ale słońca do zdjęć brak, więc na razie zdjęć nie wymienię.

12 komentarzy:

  1. oj to prawda że czas leci nie ubłagalnie,moje dziecię za 5 miesięcy będzie już pełnoletnie ... ehhhhhhh ...
    Kolczyki boskie są... mrrrrrrr...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne!
    Ale jak ja mam pracować, skoro nie mogąc być teraz na ciepłej plaży wgapiam się w to cudne zdjęcie?
    Kolczyki, plaża, i wzdychanie rozmarzone...
    I co narobiłaś? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! I widzę po dwie deski surfingowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kolczyki, pomysłowe oraz w pięknej lazurowej kolorystyce, idealne na poprawienie nastroju:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory! Tak sie wiosennie zrobiło:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozmarzyłam się....
    To przez te morskie kolory ;)
    Cudne kolczyki!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. no no no i kolczyki widze ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. było mi bardzo miło poskręcać te druciki dla Ciebie:)
    dziś coś o mijaniu czasu wiem;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo letnie, odcienie turkusu uwielbiam. Rozmarzyłam się...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jednym słówkiem - GENIALNE !!

    OdpowiedzUsuń