czwartek, 26 czerwca 2008

kamyki

Kamienie w ostatnim czasie mnie "lubią" - dziś zajmowałam się wybieraniem kamieni do pewnego wspaniałego ogrodu, w którym skończyłam już sprawę z roślinami. Teraz tylko trzeba w nim rozmieścić kilka niewielkich "ozdobników" i za parę lat, jak rośliny podrosną, będzie dziełem skończonym, choć nadal dynamicznym...
Zachwyciłam się tymi kamieniami srebrnego łupka, bo w słońcu mienił się i delikatnie połyskiwał, a jednocześnie miał te cudne rdzawe "plamy". Zresztą z podobnego (ciemniejszego) łupka są już w tym ogrodzie wykonane obrzeża rabat, co akurat uważam za rozwiązanie niezbyt szczęśliwe, ale w pewien sposób zdeterminowało mój wybór.
Ciekawe czy wiecie ile ważyły wybrane przeze mnie kamienie na tej pierwszej palecie, z kamieniami większymi?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz