poniedziałek, 14 stycznia 2013

w zimowej aurze - Śniegowa Królowa

Czekałyśmy, aż spadnie śnieg i nie trzeba będzie udawać, że jest zima. Śnieżna i biała, zmrożona i przysypana białym puchem... i udało się. Kolejna sesja z bajkowego projektu - zrealizowana! Pracowałyśmy    jak zwykle w czwórkę - dzielnie i z wielkim poświęceniem fotografowała Julita Pająk, śnieżną fryzurę zrobiła Agnieszka Pyrek, makijaż Sylwia Kozera. Ja zajęłam się tym razem stylizacjami, ozdobami do włosów i przygotowaniem bukietu ślubnego. No i wspierałam ekipę małym cateringiem :D... 
Podczas sesji wystąpiła gościnnie charakteryzatorka Dorota Grzegorska, natomiast cudowną biżuterię wypożyczyła nam Mariaela. Lampiony pochodzą ze sklepu Justyny Matwijewicz - Niczego Sobie, a cieplutkie wełniane mitenki zrobiła dla nas specjalnie na sesję Agnieszka Bachtenko. Miałyśmy też okazję zachwycić się torebkami Pauli Silarow
A oto i pierwsza odsłona naszej interpretacji Królowej Śniegu. Majestatyczna i wyniosła... choć drobniutka i krucha.  W roli tej wystąpiła wspaniała tancerka - Joanna Kinga Dobrzańska, która na naszą  sesję przyjechała z Paryża. 

12 komentarzy:

  1. Cudowny efekt pracy zespołowej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Lubię bardzo z tym naszym Dream Teame'em pracować - dziewczyny są świetne!!!!

      Usuń
  2. Śnieżna ozdoba na włosach jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. szczęka opada! mistrzynie w całej krasie... każda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu - zdjęcia jeszcze będą, bo pomysłów na ujęcia było dużo więcej... :-)))

      Usuń
  4. Jak nie lubię zimy, to ta sesja bardzo mi się podoba! Pełen profesjonalizm, a zdjęcia bajeczne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow - super :)
    Marzy mi sie jakaś oryginalna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona tymi zdjęciami odkąd zobaczyłam pierwsze migawki na facebooku :) cudne po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna sesja!!! BRAWO! :):):):)
    dech zapiera:)

    OdpowiedzUsuń