czwartek, 12 kwietnia 2012

30x30. brzozowa szarość i kwiatów biel

Choć od ukazania się najnowszego, wiosennego magazynu 30x30 minęło już kilka dni, to nadal jest mi niezmiernie miło poinformować Was o moim małym wkładzie w jego powstanie. Poddałam się entuzjastycznemu nastawieniu DT ILS wobec koloru szarego oraz białego, wspaniałych jako tła i bazy do eksperymentów. Moje uwielbienie dla patykowych dekoracji znalazło upust w postaci wianka. Forma niby banalna, szczególnie w moim wykonaniu, ale starałam się zaaranżować go w nietypowy sposób. Powstał wianek zbity z kawałków brzozowych gałęzi [jutro opowiem jak je zdobyłam;-))]... na planie prostokąta, z miejscem w środkowej części na dwa kwadratowe naczynia. W jednym z nich umieściłam białe kwiaty, w drugim pływają szare świeczki, do złudzenia przypominające kamyki. Przewrotnie i zaskakująco. Tutaj (klik) można zerknąć do środka magazynu i zobaczyć moją pracę w całej okazałości oraz na ile jeszcze sposobów można szarością i bielą się zainspirować.

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wianek, lubię brzozę jako materiał w kompozycjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dawniej nie byłam do niej przekonana, wydawała mi się kiczowata troszkę... ale teraz lubię! i to nawet bardzo!

      Usuń
  2. Cieszę się, że trafiłam na Twój blog. Z wielka przyjemnością śledzić będę Twoje wędrowanie! Pozdrawiam ciepło. :) - Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Dominiko! zapraszam do zaglądania tak częstego jak tylko będziesz miała ochotę.

      Usuń
  3. no ja mogę ci tylko rudego łba użyczyć:)
    stroik wiosenny ładnie ci wyszedł... i eko i elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny blog, cieszę się, że tu trafiłam. Dodaję do ulubionych. W sp[rawie sesji napisałam już maila. pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny wianek, te gałęzie i te urocze świeczki cudo!

    OdpowiedzUsuń