poniedziałek, 21 marca 2011

wiosenne candy

Dzisiejszej daty wypatrywaliśmy wszyscy od kilku tygodni, a ja to już chyba szczególnie. I wreszcie doczekaliśmy się... zatrąbiły fanfary i uroczyście można oznajmić przyjście WIOSNY. Ulga niesamowita! Niestety śniegiem jeszcze nie tak dawno sypało aż niemiło, szczególnie w górach, ale w ogrodzie przebiśniegi główki już powychylały, ptaki świergolą... cztery klucze kaczek leciały z południa... koty mi się pod oknami marcują bladym świtem... szarość zaczyna powolutku ustępować miejsca żywym kolorom.
W tym radosnym wiosennym nastroju mam dla Was małą, dawno już obiecaną, niespodziankę - CANDY. Wraz z nadejściem wiosny chcę obdarować jedną osobę dyndajkową bransoletką, którą przygotowałam na wyzwalające kreatywność recyklingowe wyzwanie w ART PIASKOWNICY, przekształcając plastikową butelkę w niebanalną, kobiecą biżuterię. Jest zaskakująca, lekka, kolorowa dzięki tuszom i szklanym koralikom...
Podstawowe zasady candy są znane (komentarz + podlinkowana kopia bannerka na Waszych blogach). Ale na tym nie koniec - poproszę Was jeszcze o pofatygowanie się do niezapominki.pl i pobranie specjalnego kodu dostępnego na stronie głównej. Kod ten proszę sobie zapisać, bo będzie on uprawniał do odebrania nagrody. Na Wasze komentarze czekam do 15 kwietnia... To co? Kto chętny?

49 komentarzy:

  1. Ja jestem chętna :) W Skandynawii śniegu jeszcze co niemiara, przyda się taka wiosenna bransoletka na poprawę nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez się ustawię by zrobić troszkę tłoku....

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje prace.
    Są pomysłowe i bardzo różnorodne. To nie tylko jeden kierunek, ale dużo różnych.
    Przykładem Twojej pomysłowości ta oto bransoletka ;)
    Bardzo wiosenna, pasuje do tego candy bardzo świetnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. booooska bransoletka! takiego gadżeciarskiego cuda z butelki to jeszcze nie widziałam! *

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem chętna! Jasne! Straszliwie mi się podobała ta bransoletka. Co do wiosny, to u mnie nadal śnieg...

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Twoje arcydzieła zawsze chętna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoim pracom nie mogłabym powiedzieć nie.
    A co do wiosny - to niestety dzisiaj słyszałam zapowiedzi, że zima nie daje się wykopać jeszcze i w weekend ma znowu być biało. Mam nadzieję, że jednak wiosna się nie da.
    Pzdr cieplutko
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo chętnie weźmie udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. się ustawiam,
    Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przygarnę taką wesołą bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna, bardzo pomysłowa bransoletka!!! Chętnie się w nią przyozdobię ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. nareszcie mam dobre miejsce w kolejce po cukierki :) Więc stoję choć nogi już bolą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wprawdzie pierwsza nie będę, nawet nie druga ;), ale na takie landrynki to ja z przyjemnością się skuszę! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam właśnie nadzieję, że candy będzie z tą bransoletką.

    Jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  15. zapisuję się na Twoje candy i pozdrawiam. ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowita jesteś:)wszystko co w Twoim laboratorium powstaje jest świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka bajerancka ta bransoletka! och....gdyby tak stać się jej właścicielką....:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomarzyć o takiej bransoletce sama przyjemność. Zapraszam na www.moniakowska.blox.pl też do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem chętna, umieszczę linka na moim flogu

    magdzia0107

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawa bransoletka i te kolory! baaaardzo podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  21. The beautiful candy.
    http://aznurftatius.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja uwielbiam recyklingową biżuterię :) A może szczęście mi dopisze... Zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam chrapke na tak piekna bransoletke. Zapraszam rowniez na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  24. zapisuję się i już lecę po kod:) pozdrawiam - edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również zapiszę się do zabawy. Bransoletka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie przygarnę taką wesołą bransoletkę :)
    http://quilling7000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna! chętnie się zapisuję :))
    i zapraszam na moje candy:)
    all-4art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. na taką wiosnę jestem chętna!

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że konkurencja jest spora, ale a nuż szczęście wiosną mi dopisze? :) Pozdrawiam, Królowa Saby :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bransoletka cudowna - leciutka i kolorowa! A głosik oddany - powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tez staję w kolejeczce ,piekna bransoletka :)

    666groszek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudo! Zapisuję się:)
    Pozdrawiam!

    http://w-szkatule-justyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. z chęcią wezmę udził w zabawie
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja mogę wziąć udział? Jestem spoza blogspota. :D
    decoart.pinger.pl
    proszę =3
    pozdrawiam, eweLinka ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczny , taki wiosenny i wesoły
    ustawiam się więc w kolejkę;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też jestem chętna! Ciekawie to wygląda :)
    http://mmmadziana.pinger.pl/
    magdapj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Już na Art Piaskownicy widziałam te bransoletkę i się zachwyciłam. Mam nadzieję, że uda mi się ją wylosować.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również ustawiam się w kolejce po tego cukierasa:) Może szczęście dopisze..:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna bransoletka!
    Chętnie ją przygarnę!:-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. ja też chętna :D
    chętnie 'ubiorę' w wiosnę taką bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Formalności dopełniłam, więc ustawiam się w kolejce i cierpliwie czekam.
    Bransoletka piękna, pomysłowa i urocza - jak wszystko co wychodzi spod Twoich zdolnych rączek!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Witaj! :)
    Na Twojego bloga trafiłam kilka dni temu i Twoje prace mnie zachwyciły.
    Dziś - przy okazji zapisywania się do candy, chciałabym Ci przekazać, że Twoje prace są śliczne! Napatrzeć się nie mogę - nasycam oczy i czuję wielką inspirację, by wyciągnąć koraliki i spróbować zrobić coś równie pięknego! :)
    Ok, do rzeczy - zapisuję się do candy i obiecuję zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Je tez spróbuje swoich sil:) bransoletka cudo i muszę mieć, i już:)

    OdpowiedzUsuń
  44. coś niesamowitego :) zgłaszam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  45. zakochałam się w Twoich tworach! a ta bransoletka jest cudowna po prostu! więc i ja się ustawię w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  46. To i Ja szybciutko sie zapisuje!
    Pozdrawiam Gorącao Karolina
    http://robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. +1!!! :) o ile jeszcze nie za późno...

    OdpowiedzUsuń