wtorek, 4 sierpnia 2009

w nie moich kolorach...

Tak to czasem bywa... że niektóre zakupy muszą swoje odczekać. Bo kolor okazał się niekoniecznie takim odcieniem jak sobie wyobrażałam ze zdjęcia, bo kupiłam jakiś zestaw i wykorzystałam tylko jego część... bo reszta czekała na nową wenę... Bo nikt się takim kolorem nie interesował, aż do krótkiego zapytanka...
Miały być same linki... użyłam ich trzy odcienie, co na zbliżeniu widać... i zrobiłam zdjęcia z przymiarką do dwóch wersji... i zaakceptowana została oczywiście ta z koralikami ;-))). W komplecie zrobiłam równiez bransoletkę. No i czekam na zdjęcia jak pasowała do brązowej kreacji, którą znam tylko z barwnego opisu...

2 komentarze:

  1. Komplet wygląda urokliwie :)
    Lubie takie zalinkowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no, pomysłowe, fajne:) a kolory to jak najbardziej... moje:)

    OdpowiedzUsuń