niedziela, 15 lutego 2009

podsumowanie...

Chciałam co prawda, by ankieta potrwała do niedzielnego wieczora, ale coś machnęłam się w ustawieniach i już jest zamknięta. Wypada więc, bym od razu podziękowała za oddane głosy i podsumowała... Otóż, zliczając głosy z ankiety i z komentarzy - najwięcej głosów zdobyła ulotka numer 1... aż 19. Na drugie miejsce wybrałyście ulotkę numer 2 (13 głosów), a na trzecim uplasowała się ulotka numer 3 (12 głosów).
i po drobnych poprawkach i ostatecznycm zaakceptowaniu przez wspólniczkę zamieszania - poleci do druku. Przyznam, że i mnie ona podoba się - na równi z ulotką numer 6, która zdobyła aż 9 głosów, choć miałam wrażenie, że ona nie będzie się podobała wcale.
Kolczykowa niespodzianka poleci zaś do.............. Coco.nut... wybranej przez "marynarza" z listy osób komentujących... ;-)))). Proszę o kontakt meilem - o adresik i sugestie kolorystyczne... ;-)))

1 komentarz:

  1. hi hi, chyba powinnam zagrać w totka? a może to przez zbliżające się moje urodziny? bardzo się cieszę z wylosowania, proszę przekazać moje podziękowania marynarzowi!!! :*

    OdpowiedzUsuń