środa, 18 czerwca 2008

nowe korale...

Wykupiłam dziś wszystkie korale w tych fasonach dostępne w specjalistycznym sklepie, zresztą jedynym w okolicy jeszcze otwartym około godziny 16...{hehehehe wcześnie zamykają, prawda?}
Mam pastylki lawy brązowej, korale: pomarańczowy, czerwony matowy i małe kuleczki szlifowanego. Do tego dorzuciłam dwie "pół-kostki" srebrne... I mam zamiar się dziś nimi pobawić... Nie mam jeszcze takiego wyczucia, ale podejrzewam, że nie wystarczy mi tych korali na naszyjnik i bransoletkę...

3 komentarze:

  1. w końcu nowości;*

    śliczne kolczyki, pudełka no i te nowe korale;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Laro... to nie kolczyki, tylko zawieszki lub breloczki do kluczy heheheheh, cieszę się, że ci sie podobają.

    Anamarko... witaj/witajcie u mnie... ;-)))))))

    OdpowiedzUsuń