wtorek, 9 października 2012

nowa odsłona

Od kilku dni pomalutku i wyjątkowo mozolnie próbowałam zasłużyć na odznakę "projektanta strony internetowej". Nie było lekko... ale zawzięłam się i melduję uprzejmie, że choć jeszcze nie wszystko skończone i dopięte na ostatni guzik, to wreszcie mogę wam pokazać nową odsłonę mojej strony w całej okazałości... Zdaję sobie sprawę z jej pewnych niedoskonałości (jak choćby czcionka nie bardzo chcąca współpracować z polskimi znakami), ale i tak to milowy krok naprzód. 
Własne moje latorośle wyraziły "woooooow" (co im się nieczęsto zdarza), więc puchnę z dumy i idę to uczcić... ;-))). A Was zapraszam do odwiedzin na FloraArt.pl. Przyjmuję wyłącznie konstruktywną krytykę i/lub głośny aplauz... ;-)))) na na na na.... 

26 komentarzy:

  1. no i co mam napisac?? woooooow!!!
    bardzo mi sie podoba, jest czytelne, proste i pełen wdzięku!!! gratuluję:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!!! miodem na me skołatane serce są Twe przemiłe słowa.... :)

      Usuń
  2. Basieńko strona coraz piękniejsza i chapeau bas dla Twoich komputerowych zdolności :) Brawo;,brawo ;brawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!!! me komputerowe zdolności całkiem mierne... ale dumna jestem, że sobie poradziłam :D... na na na na....

      Usuń
  3. jak dla mnie do poprawy jedynie czcionka, wszystko inne jest dokładnie w sam raz :) serdecznie gratuluję udanej przygody z tworzeniem witryny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wiem... czcionka choć ma bardzo ładny krój, to jednak nie do końca chce współpracować z polskimi znakami, które z automatu są zastępowane jakąś inną czcionką. Na razie nie umiem sobie z tym poradzić bezkosztowo, ale jestem dobrej myśli, że kiedyś się uda :D:D:D:D:D

      Usuń
  4. no wow Florciu...strasznie mi się podoba twoje nowe gniazdko :D naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnes! będę sobie je jeszcze mościć, żeby wszystkim było wygodnie, ale na razie tak jak jest też mi sie podoba :D

      Usuń
  5. Ślicznie :-) prezentuje się zarówno przejrzyście jak i dostojnie z nutką szaleństwa - także jak dla mnie bomba :-)Mam nadzieję, że po zwycięskich bojach ze stronką uda się Pani znaleźć chwilkę na odpisanie na mojego maila w sprawie opasek ślubnych :-)Marzy mi się takie cudo w tym wyjątkowym dniu. Gorąco pozdrawiam i raz jeszcze gratuluję! Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - cieszę się, że się podoba. Na maila już odpisałam... przepraszam, że musiałaś czekać.

      Usuń
    2. Nic się nie stało :-) warto było czekać. Dziękuję :-)

      Usuń
  6. Floro kochana, jestem pod ogromnym wrażeniem!!!
    Podziwiam i serdecznie gratuluję. A z czcionką sobie prędzej czy później poradzisz;-)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję Florentyno droga, dziękuję... na cześć mej dzielności aż sobie naleweczkę dziś zapodam, zasłużyłam, prawda?

      Usuń
  7. Gratuluję z pełną mocą! Własna witryna internetowa, to musi być ogromna satysfakcja i frajda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! tak..... to ogromna satysfakcja z pokonania kolejnej bariery... :D

      Usuń
  8. Świetnie sobie poradziłaś! Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaparłam się i sobie poradziłam.... nie do końca całkiem profesjonalnie, ale liczy się efekt, prawda?

      Usuń
  9. no, no, no - Pani Basiu - gratuluję!!stronka świetna...życzę powodzenia w dalszym tworzeniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!

      Mam nadzieję, że z Julitką już lepiej....?

      Usuń
  10. Bardzo fajna strona Ci wyszła! Przejrzyście, jasno, tak jak lubię. :) Zdjęcia oczywiście cudne!
    I przy okazji przyszedł mi pomysł na kolejny artykuł o sprzedawaniu rękodzieła. Hi, hi! Dzięki zatem za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! nie znoszę przeładowanych i przegadanych stron z kiepskimi zdjęciami i dlatego moja musiała byc ich dokładnym przeciwieństwem... cieszę się, że wyszło...

      Zdradzisz co Cię natchnęło do artykułu o tej tematyce? Gdzie się ukaże?

      Usuń
  11. no kochana, piękna, piękna strona... jakże mogłaby wyjść inna?

    OdpowiedzUsuń