sobota, 9 czerwca 2012

700. słoneczne CANDY.

Mili moi zaglądający i komentujący Czytelnicy bloga...
wreszcie udało mi się zmobilizować, by choć na chwilę wyłonić się z odmętów życia, które mnie wessały w ostatnim czasie tak bardzo, że czasu dla siebie nie mam prawie wcale. Nie mówiąc o przyjemnościach typu blogowanie... co będę stulać... same wiecie jak to jest.
Ale, ale... wyłaniam się z małym prezencikiem dla Was, obiecanym z racji 700 posta... ;-))))))))))) Prezencikiem przygotowanym specjalnie na tą okazję - w letnich słonecznych kolorach. Z agatów w ciepłym miodowym odcieniu, drewnianych egzotycznych bączków, kulek beżowego szkła weneckiego i błyszczących szkiełek fasetowanych, na metalowym łańcuchu w kolorze srebrnym, z kilkoma metalowymi zawieszkami... Do lekkiej i zdrowej letniej opalenizny będzie wyglądała pięknie.
Kiedyś takich dynających i lekko podzwaniających bransoletek robiłam bardzo dużo ... były ich niezliczone wręcz kombinacje kolorystyczne i teraz robiąc tą słoneczną przypomniałam sobie jakie to było fajne... I wiecie co? - nabrałam ochoty na więcej, bo lato zbliża się wielkimi krokami, plany wakacyjne się krystalizują i czas na małe zmiany w dodatkach do garderoby, prawda?
Czy ktoś miałby ochotę na taką bransoletkę?
Do rzeczy więc - zasady candy są proste i wszystkim znane, ale dla przypomnienia tylko napiszę, że chęć uczestnictwa w losowaniu proszę zgłaszać w komentarzach do tego posta, a na swoim blogu koniecznie zamieścić w pasku bocznym podlinkowany stąd bannerek candy.
Osobę do której wyślę bransoletkę wylosuję w poniedziałek 25 czerwca, a więc do niedzielnego wieczoru świętojańskiego czekam na Wasze zgłoszenia.


Zapraszam i życzę powodzenia!

58 komentarzy:

  1. Oj zgłaszam się po takie cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  2. miło cię znów słyszeć, Basiu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię bransoletki, ta jest bardzo ładna i nie tylko na lato.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczna bransoletka, nie odmówię sobie udziału w zabawie.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ktoś miałby ochotę na taką bransoletkę?" też pytanie! Ja bym chciała:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się po to cacuszko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym mogła przejść obojętnie obok takiej cudownej bransoletki?? Nie ma mowy :) Tu link: http://warsztat.pucia.pl/2012/06/09/niebieski-kwiat-i-kolce/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna - oby pogoda w lecie była podobna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako wierna fanka Twojej twórczości ustawiam się. I wiesz Floro, że nieustannie Ci kibicuję we wszystkich poczynaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudo! Zapisuję się i ja !

    OdpowiedzUsuń
  11. Floro, Twoja bransoletka jest ciepła, wakacyjna - taka miodowa... no, cudna po prostu. Z ogromną przyjemnością dołączę do zabawy ;)
    Banerek jest na moim torebkowym blogu - 'Katta'.

    Pozdrawiam serdecznie - Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie odmówię sobie tej przyjemności i też ustawię się w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna bransoletka, grzechem byłoby przejść obojętnie :)

    Pozdrawiam i życzę czasu dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne cudeńka... a miodowa bransoletka piękna...więc cichutko przysiądę i może noc świętojańska będzie dla mnie hojna...ja zaś skromnie zapraszam do mnie na koszyk z truskawkami...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ustawiam się w kolejce:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. 700 post to duże wydarzenie;-)
    Twoje biżuteryjne cudeńko podoba mi się bardzo, wiec grzecznie staję w kolejce.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też staję w kolejce, po raz drugi, bo wczoraj się zapisałam i jakieś dziwne znaki mi się pojawiły, zamiast tego, co napisałam (?????????????) - mam nadzieję, że dziś próba się powiedzie. Bransoletka piękna, chętnie bym ją wygrała dla mojej Najstarszej - ogromnej miłośniczki Twoich cudeniek:-))))))) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. A pewno, że by się miało ochotę, co nie jak tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po raz kolejny liczę na szczęście w Twoim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trudno się oprzeć - zgłaszam się licząc na kilka łutów szczęścia: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. "Drewniane egzotyczne bączki" bardzo mnie zaintrygowały, więc zgłaszam się do losowania! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudeńko! Chętnie dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, jaka cudna bransoletka! Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :))
    A baner jest u mnie na blogu: http://na-wymiane.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. alez letnia bransoletka
    przyłączam się do zabawy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna ta bransoletka, Floro :) zapisuję się i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne kolory z przyjemnością się zapiszę

    OdpowiedzUsuń
  28. Omatkozcórką, jaka prześliczna!
    Baner już jest u mnie na blogu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. spieszę dołączyć. Choć próba zdobycia tego cuda nie może być przegapiona:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczności, dołączam do chętnych!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam! Dobijam oczywiście i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowna bransoletka. Skojarzenie to morze i bursztyn. Ustawiam się w kolejce licząc na odrobinę szczęścia. Zapraszam http://www.pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudeńko, bardzo proszę i mnie dopisać do listy chętnych po takie cukiereczki.

    OdpowiedzUsuń
  34. A może to właśnie do mnie usmiechnie się promyk słońca ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudnie wyglądają te landrynki.
    Jaka cudna zapowiada się Noc Kupały:)
    I ja się zapisze na owa zabawę.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Staję w kolejce i ja.
    Pozdrawiam
    http://roznosci-vivien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Takie cudo? Pewnie, że się zgłaszam! Nie potrafię przejść obojętnie :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. ja tez nie odmowie sobie takiego cuda!

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna bransoletka! Z chęcią ją przygarnę:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. oczywiście zgłaszam się :D
    no bo jakżeby nie kiedy taka śliczna bransoletka szuka właściciela *.*
    a tu banerek,mój blog: selfisi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna :) ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowna bransoletka! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. wow, gratuluję tak ladnej okraglej liczby:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapisuję się:)
    http://soutache-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja również pragnę się zapisać do wspólnej zabawy.
    Bransoletka śliczna - idealnie by pasowała do moich nowych cieni do powiek w kolorze żółtym hi hi hi:)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie i na swoje candy :)
    Ania z bloga:
    www.pani-motylkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Czemu mnie tu jeszcze nie ma? Zapisuję się w ostatnim momencie ... i liczę na odrobinę szczęścia :-) Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bransoletka jest cudna, chętnie ją przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna bransoletka i oczywiście muszę stanąć w kolejce:)) Kto wie, może mi się poszczęści?:))

    Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna bransoletka, nie mogę przegapić!

    Pozdrawiam
    Apaszka
    kraina-apaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń