niedziela, 5 grudnia 2010

nawet...

.. nie wiem kiedy mi ten wyjątkowy dzień przeleciał... pewnie dlatego, że od bladego świtu po późny wieczór było mi nieustannie bardzo miło. Mając za patronkę św. Barbarę i będąc córką górnika, dostałam mnóstwo imieninowych życzeń - ciepłych, płynących z serca, dobrych... za wszystkie bardzo bardzo dziękuję. I obiecuję choć część z nich zacząć wprowadzać w życie, przecież tak wiele naszego szczęścia czy pomyślności zależy od nastawienia, nastroju jakiemu się poddajemy, tego co nam w duszy gra.

6 komentarzy:

  1. a to i ja życzę wszystkiego dobrego! ozdoba świetna- moje ulubione kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Totaly glamourous! Plus a very nice model :)

    http://longredthread.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam do życzeń - bo teraz nam jest tak potrzebne ciepłe słówka! Pięknie ozdoby, piękne kolory, twórz dziewczyno - jesteś do tego stworzona !!

    OdpowiedzUsuń
  4. cuda! Twoje rękodzieła mogę podziwiać godzinami.. Niewymownie podoba mi się sesja, jaka Ci się tak cudownie nadarzyła! Opaski są wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna ta opaska! a Tobie jeszcze raz - samych cudowności:)

    OdpowiedzUsuń