wtorek, 10 marca 2009

bananowa szarość

Pracowicie ostatnio spędzam czas - na warsztacie mam rozmaite biżuteryjne większe i mniejsze formy. Mam nadzieję, ze nie znudziły Was jeszcze moje naszyjniki, bo staram się wyszukiwac do nich coraz inne, ciekawsze materiały. Chciałabym bardzo, żeby były absolutnie niepowtarzalne i wyjątkowe.
Oto naszyjnik, w którym główną rolę grają niesamowite lampworki powstałe w londyńskiej pracowni Mrumruglass. Są w kształcie półprzezroczystych, nieregularnych krążków z kolorowym środkiem. Połączyłam je z ręcznie ufilcowanymi kulkami w kolorze bananowym i plastrami muszli szarej o średnicy 14 mm. Muszla jest niezwykłym rarytasem – aksamitna w dotyku, surowa, cudnie kontrastuje ze szkłem i filcem. Całość dopełniają kolorowe szklane koraliki.

9 komentarzy:

  1. Cudowny. Piękne połączenie tej ciepłej żółci z szarością, faktury też niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny... zazdroszczę tej, która będzie go nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna mieszanka kolorow i materiałów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. To są moje kolory :) Piękne połączenie
    jo_an44

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm...cudne kolorki! Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe połączenie tych muszli z filcem:-) Wygląda naprawdę ciekawie!

    OdpowiedzUsuń