niedziela, 9 marca 2008

Postrzelona...

uchylałam się przed postrzeleniem długo i wytrwale, ale niestety niektóre z Was mają sokole oczy snajperek... więc poległam anilamie http://anilamie.blogspot.com/ i hanie.dorocie http://hanadorota.blox.pl/html ... Więc najpierw zacytuję zasady zabawy:
1. należy podać linka do bloga osoby która nas ustrzeliła,
2. następnie zacytować na swoim blogu zasady zabawy,
3. wpisać 6 nieważnych, śmiesznych rzeczy na swój temat,
4. “strzelić” do następnych 6 osób
5. uprzedzić wybrane osoby zamieszczając komentarz na ich blogu

No to do dzieła!!! Długopis w dłoń!!! Uwaga! Piszę, a Wy możecie się nawet ze mnie śmiać:
  • po pierwsze: jeśli ma się coś zepsuć, czy to ze starości, złośliwości czy z powodu innego nieprzewidzianego zdarzenia - na pewno ja będę w środku wydarzeń, i to nawet nie tylko dlatego że mam pecha...
  • po drugie: - może kiedyś będę miała swoją wielką pasję, której poświęcę się absolotnie, ale na razie jeszcze poszukuję, myszkuję, próbuję.. więc obok kleju do decu mam w sych zasobach i papiery do scrapów (na razie w niewielkim wyborze)
  • po trzecie - kocham patolki, gałęzie i inne takie bezlistne... szkoda, że najlepszy sezon na nie jest w trakcie mojej najbardziej nielubianej pory roku...
  • po czwarte - łatwo się rozpraszam, wystarczy jedno słowo, link do ciekawej strony lub jeden telefon w czasie kiedy intensywnie staram się pracować - a potrafię wsiąknąć na całego...
  • po piąte - lubię przesadzać - i to nie tylko z powodu mojej profesji, hehehehe... bywa, ze przesadzam z emocjami...
  • po szóste - kiedyś lubiłam gotować, ale do szewskiej pasji doprowadzały mnie komentarze typu: "ooo, jak dobrze wyglądasz", więc teraz już nie lubię tego aż tak bardzo. Aaaa i najbardziej lubię jeść jak mi ktoś podetknie coś smacznego pod nos.... i ciągle poszukuję prostych i dobrych przepisów do MY COOK BOOK...

uff to by było na tyle... jak mi się jeszcze coś przypomni to napiszę.

Ciekawe czy jest jeszcze kogo upolować i zmusić do zwierzeń?? Jeśli kogoś więcej niz rozstrzelane Truskawka, Kamaftut i Edith znajdę - to zamelduję tu... więc punkty 4 i 5 jeszcze nieodhaczone... ok?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz