sobota, 9 lutego 2008

no to zaczynam!!! miłego czytania i oglądania Wam życzę


Mieszają się we mnie różne pasje - pierwsza i najważniejsza to rośliny. Kwiatki, rabatki i ogródki... takie tam, czym się zajmuję będąc w pracy. W ramach "walki z nudą" po pracy, a także by móc zająć głowę czymś innym od przyziemnych problemów - robię jeszcze mnóstwo rzeczy...
Zawsze byłam blisko florystyki: uwielbiam dekoracje ślubne i świąteczne... a także bukiety z kwiatów zrywanych na łące. Wianki, w swej niemal idealnej formie, choć czasem zwariowane i nietradycyjne - zawsze mnie kręcą... Kocham patyki w każdej postaci - nieustannie przeczesuję okolice bliższe i dalsze w poszukiwaniu tych najpiękniejszych. I ZAWSZE mam w torebce sekator, na wszelki wypadek.
Ponad rok temu odkryłam decoupage i ciągle jestem na etapie podglądania najlepszych, eksperymentowania i poszukiwania własnego stylu. Teraz dopuściłam do głosu pokłady moich papierowych pasji i wreszcie daję upust pomysłom na różne kartki. To chyba jeszcze nie scrapbooking, ale zbliżam się... poznaję, przecieram oczy ze zdumienia, dotykam, próbuję... Jednym słowem: LABORATORIUM FLORY ;-))))

1 komentarz:

  1. Basiu, świetny pomysł, już dodałam do ulubionych i odwiedzam regularnie :) Szata graficzna wygląda pięknie - aż chce sie zostać na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń